Nu kör vi igen.. Med ny inriktning..

Hallo..
Nu sadlar ja om.. Visst kommer jag skriva om vardagliga saker, men nu kommer jag att helt enkelt skriva ner mina tankar som ploppar upp lite när och lite här.. Haha

I dag när jag var ute för natten med Nicco så mötte jag ett ungt par.. Vet inte om de var tillsammans eller inte. Då kom jag och tänka på när man själv var i den åldern.. Sitta i ett rum och lyssna på musik, killen du var kär i var troligen inte kär i dig men du satt där tills det var dax att gå hem.. Helst sprang man hem för de där extra minuterna..

Just den känslan fann sig direkt.. De minnena man fick när man var 14-15 år.. Vet inte om man skulle vilja ha de så i dag, men just då.. Då visste man inte vad livet hade för tankar om dig.. I dag står man här.. Vissa med ett liv de aldrig trodde på.. Tänk själv den tanken..

Om du hade fått, hade du velat gå in i rummet för att uppleva känslan av de okända åter igen? Eller?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0