Jobbiga tankar..

Har varit lite off nu under en tid.. Många tankar som bara snurrar..
Hur kan man tänka och tänka? Ska de aldrig ta slut?

Tycker allt är jobbigt just nu, livet i största allmänhet..
Även om allt är jobbigt så tror jag innerst inne att det det är detta som håller mig flytande.. Vad händer om de blir lugnt? Sjunker jag då?

I dag har ja varit hos pappa och städat och tvättat, ja min underbara sambo hjälpte mig ju..
Har även i dag insett att jag är KONSTIG!

Rädd för bakterier är ja sedan en tid tillbaka, men NYtvättad tvätt.. Jag hade med mig plasthandskar för att itne få bakterier.. Hallå, vad är fel? Det är nästan så man skäms ju.. :(

Jaja.. Ska göra ett nytt inlägg direkt efter detta, LÄS!!!

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0