Fungerande?!?

Först vill ja säga Välkommen Aldenfalk till min blogg igen.. Bytte igen.. Haha

Nå just när tankarna faller in så slår de mig att är jag en fungerande människa just nu? Svaret är hanska tydligt om jag känner efter, Nej just nu vill inte hjärnan alls som jag vill.. Allt gör mig osäker.. Jag känner mig inget värd och allt är påfrestande.

Att min farbor dog gör så ont i mig. Ja jag tänker på mina kusiner och farmor o farfar med..
Att jag blir nojjig är inte speciellt svårt att förstå för de osm vet vad jag gått igenom..

En sa till mig att jag skulle släppa allt, bara skita i de.. Men hur tror du att jag blir då? Jo de ska ja berätta.. Skulle jag släppa allt skulle ja inte fungera alls.. Just nu är det detta som håller mig på fötter kan jag lova, ja och Nicco då.. Han måste ju ut..
Men just när jag inte pratat med pappa på ett tag och han sen inte svarar, då blir jag orolig, ängslig och allmänt nere.. Jag kan inte förklara känslan.. Men det önskar jag ingen.. Som de känns just nu vill jag bara gråta, gråta och åter gråta..

Undrar om jag någonsin blir människa igen, eller om jag är på väg in i väggen..

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0