Uppdate:

Hej, hallå..

Har inte skrivit på ett tag, dels för att jag inte hade nå vettigt att skriva om och för att det hänt saker sedan sist.

Jag har aldrig trott att jag skulle bli så här ledsen men ändå reagerade jag så hastigt på det.
Vi har mist en familjemedlem, men allt kännsi dagens läge så overkligt. Jag fattar inte än. Alla säger att det kommer efter begravningen, men jag vet inte om jag kommer inse trots det.

Vissa gånger nu sedan i Fredags kommer jag på mig själv med att gå och sjunga på hans egna låtar han hittat på.. Och får de lite av en väckning att jag aldrig mer kommer att få höra dom.. Inget mer självbredda mackor. Inget mer pojken på månen som lirar grammofon.

Allt har tystnat. För gott. Saknaden är stor.

Nu ska jag dricka lite kaffe och se på tv..

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0