Onsdag..

Tjo igen..

Nu har jag tid över för bloggen ett tag, har pluggat färdigt veckans uppgifter, ska bara läsa på inför slutprov 1 på fredag.

Allt har löst sig med CSN med, men nu väntar ja på det sista pappret och det tar tid.. Känns som de kommer ta lååång tid innan allt är klart.. Men men..

Åh jag hatar att känna suger efter nytt, jag vill shoppa, fast när jag tänker efter så är det bara tanken på shopping som lockar.. Vill och vill..

Har haft flera dagar där jag mått dåligt rent ut sagt, det kryper i kroppen och rätt som det är blir jag yr, känner mig precis som man gör innan man börjar gråta..
Varför vet jag inte, det kan bero på att man känner sig utnyttjad i vissa lägen.. Känns som om vissa tar mig för given.

Jobbigt är de iaf, vill inte direkt sätta mig och gråta heller, har ingen anledning att gråta.. Vad jag vet..

Nu ska jag göra mat, innan sambon åker till jobbet.. Ska även försöka lägga upp lite bilder från 2010..

Puss / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0