Hallo..

Hejhej..

Inget papper från CSN i dag heller.. :( Men det kommer väl..
Har varit ute och lekt bambi med Nicco nu.. Shit va de är svårt att gå på vissa ställen..

I dag fick jag två helt underbara presenter av Magnus.. Kommer lägga upp bild på dom i morgon, när jag förhoppninsgvis hittat USB-sladden till kameran.. :D

Tankarna snurrar än, men även om jag vill ha svaren på det jag undrar vill jag inte ha det ändå..
Känns så fel att tänka på dessa saker som jag inte borde tänka på.. Men man vet ju aldrig när den dagen kommer.. Är de då fel och tänka i de banor som följer med?

Nåja, nu ska jag titta på tv, kolla mailen ikväll och se om tjejen betalat boken.. Annars får någon annan köpa den..

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0