....

Sitter här nu, Magnus har åkt för att handla åt min mormor..

Vet inte riktigt hur jag mår i dag, kan inte sätta fingret på det, men de blir nog bra..
Igår tänkte jag på massa saker som inte borde snurra runt, emn ändå kom alla tankarna. Kanske är därför jag mår konstigt i dag.. Känner mig mer eller mindre matt i kroppen, ont i axlarna och liiiite yr..

I dag hoppas jag att det finns ett brev från CSN i brevlådan.. Då kommer jag springa till T.N för underskrift snabbare än nån kan säga potatisplättar.. Haha

Nej nu ska jag sätta mig och plugga inför slutprov 1 och göra minnesnoteringar så jag kommer ihåg alla orden för vad man ska göra.. Allt står med ord inte med tecken..

Puss / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0