Alla hjärtans dag..

Ja i dag är det alla <3 s dag...

Jag har fått massa saker fårn min själsfrände... Istället för att skriva upp det, så lägger ja in bilder senare..

Vad har jag gjort i dag då? Jo jag har lagat mat, handlat åt pappa och grovstädat spisen/ugnen.. Vi har länge kämpat med att försöka få bort skiten på luckan, men kom fram till att det satt imellan glasen. I dag skulle jag försöka skruva isär den så man kom åt.. Men då råkade jag rispa lite på "skiten". Det satt på utsidan så fram med svinto, mycket vatten och super tio, nu är allt borta.. Vi som gjort rent samma yta 10 gånger på ett år har inte fått bort de förrens nu..
KONSTIGT!!

Nu ska jag ta en kopp kaffe, ett par alvedon och överväga om man ska köpa smiley backar.. Haha

Hoppas mamma blir glad för sin present.. Det är ett T, M & R och två hjärtan i trä.. Bokstaven är för våra namn. Thirre, Minna och Rickard.. Hjärtanen ska sitta bredvid.. Kort kommer på det med..

See you soon. Pussis / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0