SM-GULD!

SM-Guldet är återigen hemma i Karlstad.. :D

Ja igår var de ju match igen och jag satt klistrad vid Tv:n.. Skrek o hade mig.. Haha
När de hade 3-1 i 3:e perioden så kunde man konstatera att de var Svenska Mästare för nionde gången.
Frågar du mig: HELT UNDERBART!

Nåja, i dag är det gulfirande på Torget. Har aldrig varit på det.. Nästa gång kanske..
Vet inte om jag skulle klara av allt folk. Enligt NWT.se så räknas de med minst 10.000 personer. Lite väl mycket när man har "torgskräck". Men någon gång så ska ja uppleva det..

Nåja nog om hockey..
Jag vill så gärna ha massa nya kläder, så jag ska titta lite på FBK:s shoppen o även kolla upp vad Han säljer här ute på byn..

Nu ska ja jaga ut hunden, ut o gå i de "underbara" vårvädret vi har.. Underbart är de för mig som har pollen men inte för de som vill ha värme..

Puss hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0