Mina tankar just nu!

Satt här och börja tänka på en viss person, och direkt logga jag in på facebook och sökte..
Har testat förut utan att få godkänt av han.. Han jag pratar om är en saknad Man som betydde mycket för mig för mer än 8 år sedan.. Sly..

Hittade han nu, han bor i New York med tjej och verkar må bra.. Saknar han faktiskt..
Just nu önskar ja han svarar men jag har bytt namn o det är ju massa år sedan..

Minns än i dag när vi åkte till Danmark.. Alla skratt och mitt intresse i att se till att han inte skulle bli utnyttjad av tjejerna han hittade..

Hoppas, hoppas.. Så finns de en Gud gör så han godkänner så vi kan ta upp kontaken.. Men de är väl någon som förstört det för mig.. Mitt ex kan jag tänka mig..

Sly - Live Life to Max.. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0