Lördag..

Hallo..

Har fortfarande inte kommit på hur man får en profilbild.. Men ska testa o fråga hon som gjort designen hur man gör..

Nåja.. Igår hyrde vi film Charlie St: Cloud, o herregud säger jag bara.. Inte torr i ögat på hela filmen typ.. Nej men helst seriöst, jag grät o grät tills ja nästan inte fick luft.. Men ack så bra den var.. Så på Måndag beställer jag den filmen..
Jag har alltid tyckt om Armageddon, men nu vette fan om den blivit utbytt.. Får tvinga min sambo i kväll o se Armageddon.. Haha

Just nu sitter ja o hjälper mamma med lördagskryss på Ahabingo.. Ja googlar o hon läser frågor.. :) Haha

Sitter här med mina tankar o jag är även grymt uttråkad.. Haha Händer lixom inget spännande..
Hittade vitsippor i dag med.. Så gulligt..

Nä Puss på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0