Sminktips



Ser drogad ut ju.. Haha..

Jaja

Jag har en Primer som håller skuggan på plats hela dagen, de bästa jag införskaffat.
Har på bilden sotat med rosa/lila.. Sen har jag en silverskugga för att jäma ut den svaga kanten ännu mer, vill få hela skuggan se sammansatt ut. :) Sen MASSA glitter, kajal och mascara.
Har testat mig fram mycket och aldrig vågat testa nya färgen..

Ska även se om jag orkar skriva ut skuggor som framhäver dina ögon!

Så de jag använt är:

*Eyeprimer Clear från Make-up store 
*Cerise ögonskugga
*Lila ögonskugga 
*Silver (funkar även med en vit) ögonskugga
*Losglitter
*Kajal
*Mascara

Mitt tangentbord funkar inte...

Puss puss Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0