Liten uppdatering

Hej!

Har varit dålig på att skriva nu igen.. *Fy skäms på mig*

Blev glad när jag ställde mig på vågen och den visade 1½ kg ner. Så nu har jag utökat mitt sätt att gå ner, genom att gå så mycket som möjligt.
Ska även försöka få in Pointsprogrammet i min nya lilla älskling...

Har nänligen köpt en Rosa Mini-PC. '
Är grymt nöjd med den.. Min egna lilla älskling..

Nä ja kommer skriva mer i morgon är lite frusen o trött.. Så nu blir de sängen med en film i repris..

Puss på panna / MiNNa

Kommentarer
Postat av: emelie

hejhej.

titta gärna in hos mig.

Finns kanske något som just du tycker är coolt :)

2010-01-13 @ 22:06:57
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0