Fredag..

Sitter här i soffan med Minis i knät och tänkte skriva ett par rader..
Varit ute med Nicco så nu ligger han nerbäddad vid mina fötter under filten. Ser så mysigt ut..

I dag när jag startade upp minis så var de bara en svart skärm.. Inte kul men nu funkar den igen..
Lite ovanligt än, men jag tycker bara mer o mer om en mini än den stora jag hade.. :)

Får se vad kvällen bjuder på.. Har haft så jävla tråkigt nu ett par dagar så allt kvittar..
Blir väl samma som vanligt..

Sen måste jag till affären och inhandla Fredagsmys.. Haha Får ha en fuskdag känner ja...

Men att äta mindra går bättre och bättre, att äta frukt istället för en macka på kvällen går super.
Men frukosten går de inge alls med.. :( Men jag försöker tvinga mig att ätra något...

Nu ska jag ringa pappa och säga att han ska ha mer pengar till en Micro.
Handla massa mat igår som han kan värma i Micron så gick den i sönder igår.. Så jävla typiskt..

Nåja..
Puss puss / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0