Åter igen...

Hej hej!

Nu har jag tagit mig tid att sitta här och skriva ett par rader...

Har haft fullt upp med massa möten, telefonkontakter osv...

Så de som hänt sedan sist är:

*Jag har tagit tag i studerandet.. Börjar den 1/2
*Jag har börjat prata med Kurator en gång i veckan
*Jag har börjat packa inför flytten
*Jag har ÄNTLIGEN Tatuerat mig. :D Fick de i kombinerad 7 års present/alla (v) dags present av Älsklingen.
Tusen tusen tack...

Kommer att lägga upp en bild lite senare...

I dag har jag en dålig dag... Huvudvärk och illa mår ja... Bläbläblä


Ska nu dra mig från datorn för att försöka äta lite...
Sen vila lite... :)

Har även fått lite respons på andra människor som har samma problem som jag med missbrukande förälder..
Om du vill så får du fråga frågor och liknande... Kommer skriva mer om pappa när jag känner att orken kmmer.. Är gruvligt less på mitt liv som de är just nu.. Allt är jobbigt.. Men snart vänder de..

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer
Postat av: Lilla Jag

Hur gör du för att orka sätta ner foten eller gör du det?? Jag försöker, har en hård sida mot han och kan inte visa några som helst känslor, men inombords känner jag sådan sorg och trötthet. Jag vet att om jag är arg på honom så har han ännu en anledning att dricka.. ångesten som han dränker i spriten blir bara värre när spriten går ur honom.. och så är cirkeln sluten. Häromdagen hade han varit hos min svåger och varit full och otrevlig.. när jag fick höra det var mitt svar, vad ska jag göra åt de? Blev rejält osams med min svåger för han ville bara berätta. Jag förstår ju det men min reaktion blev sån.. inombords vill jag bara grina.. som du vet är det ju löne vecka så nu är det som värst i ca 1 vecka tills pengarna är slut.. om det ens dröjer så länge! Blir så trött att han super upp pengarna fast det finns så mycket annat han vill ha.. platt tv dator etc.. fy.. Kram//Lilla jag

2010-01-27 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0