10.01.04

Hejsan!

Dagen som förflutit har haft mycka skoj med sig..

Tvättat åt pappa, kaffe med Linda och Moster på besök..
Nu sitter jag här innan de blir sängen och skriver lite...
Gjorde slingor förut och för första gången blev de inte Bacon.. Det blev bra...
(Bilder kommer lite senare)

Igår la jag upp bilder på ögonskugga, bilden kom visst 2 gånger i samma inlägg och texten försvann..
Fixar det i morgon, när jag förhoppningsvis inte är så trött...

Längtar tills på fredag.. :)

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer
Postat av: LYDIA

Är du möjligen ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sån hos mig! Klicka på bildlänken till höger om headern så kommer du direkt till tävlingsinlägget :)



/Lydia

2010-01-05 @ 13:11:14
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0