10.01.03

Hejsan!

Ja i dag är de tråkig söndag...
Skulle ju skriva mer nu i min blogg, även om de bara blir ett "Hej" så har jag ju skrivit något.. Haha

Finns inte så mycket att göra i dag, men man får väl göra de bästa av dagen.
Mamma har rensat Plastskåpet och i gardin-katastrof-med-massa-dukar-skåpet oxå. :)
Så nu ska vi börja packa ner de vi INTE behöver inna flytten kommer...

Ska bli skönt att komma bort från detta område, även om jag tycker att de känns tungt.
Men man får se de positiva - Det är dubbelt så stort..

Trött är jag, så de får nog bli en tidit kväll i dag, inte som dom andra..

I morgon ska ja börja mitt nya liv, ska gå ner i vikt... Kommer skriva vad som händer..
Men vikten ska hållas hemlig tills dess jag nått min målvikt. Annars kommer ja inte orka hålla mig... Kommer nog att ta lång tid innan man är helt nöjd med allt vad detta innebär.

Och jag kommer säkert inte vara den trevligaste när "Mr B" kommer och hånar mig.. haha :)€
Men jag kommer inte ge upp.. 

Puss på pannan / MiNNa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0