10.01.03

Hej igen...

Jag har lite svårt att förstå att de redan är 2010. Vart tog 2009 vägen?

Min händelselista för 2009:

*Började arbetspröva på 25% sen upp till 50%
*Bytte familjeläkare sen bytte jag tillbaka
*Massa sjukhusbesök om handen/foten
*Blev friskskriven
*Skaffade Nicco.
*Hade sista mötet med E...
*Sjukhushändelser med pappa
*Firade första julen utan Mormor.
*Första julen/nyår med Nicco, livrädd när fyverkerierna small.
*Började sakta men säkert umgås med Inda igen


Ja de var väl dom mest minnesvärda händelserna. Finns säkert fler men inte som jag kan komma på just nu.

Detta år hoppas jag blir lite bättre, men de tvivlar jag på. Men hoppas kan man alltid..
Nu ska jag ta lite Hallonyoghurt och sen krypa ner i sängen med Nicco och kolla på film..

Puss på pannan / MiNNa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0