Tröttsamt värre...

Sitter och funderar lite på vad dom man är egentligen..

Ja av egen erfarenhet alltså:
Jag har gått 9 år i grundskola, skötte de ganska bra tills i mitten av 8:an. Där började skolk och tankarna "jag skiter i de, jag får ändå inte ett G" men om man hade försökt hade man kunna fått ett G iaf. Men icke då..
Sen i 9:an där braka allt åt fel håll. Då träffa jag R som gjorde att sista terminen va jag aldrig i skolan typ, inte 1:a året på gymnasiumet heller. Där sket sig de..

Nu sitter jag har och har kollat igenom mina slutbetyg från gymnasiet och hur fan kunde jag ens på ta studenten? Jag har ju inte G i värst många ämnen..

Nu 5 år senare (efter studenten) sitter jag med en matte bok med insikt över att jag vill läsa... Kunde jag inte ha kommit på de för sisådär 7 år sen? Nä börja när du är gammal, grå och gaggig. Haha

Så alla som läser detta och går i skola, håll er där, skolka inte, de kostar. Tro mig, jag är där...

Matte A är inte de svåraste, men de finns dagar då ja vill gråta för jag förstår inte.. Men jag ger inte upp.. Jag ska klara detta.. Jag ska de helt enkelt..

Nu ska ja krypa ner i sängen och kolla på TV.
I morgon ska de pluggas Matte i flera timmar...

PussPåPannan / MiNNa

Kommentarer
Postat av: Piinky

fin blogg du har =) allt bra ?



kram

2010-02-10 @ 15:35:54
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Det är slitsamt att gå i skolan, helt klart!

2010-02-10 @ 18:51:51
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0