Kan man välja vem man ska älska?

Hej idag blir de lite av en fördjupning...

Kollade på någon TV-serie här om dagen och där kom just rubriken upp: Kan man välja vem man ska älska?

Undar vad folks uppfattning är om den rubriken!

Här sitter jag som har ett fast förhållande och haft de i 7 år. Jag kan ärligt säga att jag inte valt min kille bara för att ha en, eller bara för att ha någon som älskar mig.
Kärlek ska komma naturligt, den ska få gro.
Tror inte att jag skulle kunna välja någon och bestämma mig för att Den ska jag leva mitt liv med.
Men i bland tänker jag att "varför är han/hon tillsammans med han/hon"?
Är de fel? Dom kanske är lika förälskade som mig?

Finns de en kärlek för alla?
Ja den frågan kan man ställa sig både en och två gånger.. På sätt och vis så hoppas jag på det, att alla får uppleva kärlek när den är som bäst, när den är som värst och där mitt i mellan...
Fast när man kollar runt så finns de många olyckliga själar som lever utan kärlek, sådana som blivit brända, slutat trott på att kärlek finns..
Låter kanske Naiv nu, men jag tror på kärlek en för någon...

Ja ibland funderar man...

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer
Postat av: Aldenfalk

Hej Minna! Nu har jag bärjat blogga igen.. Jag tycker att du bör uppdatera din lite oftare..:)

2010-02-22 @ 19:37:49
URL: http://aldenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0