Trött, frusen och röksugen...

Sitter här nu igen haha
Fryser om fötterna, inte ofta de inträffar mig att ja fryser... Haha Men dom senaste dagarna har ja frusit som få...

Blä kom nyss på att jag ska till sjukhuset den 22 sep. (då fyller pappa år med)
Mina fingarar domar mer och mer, och rätt som de är sticker de till i pekfingret.. Mysko
Men men ja lever, andas och står på benen = Utmärkt

Nä nu ska ja tvinga med mig mamma ut och röka..
Men hon går nog i reklamen på Superstars... Inge vidare bra tycker ja.. Bara min åsikt?

Fråga: Vad tycker du om Superstars? Sevärt eller inte?

Puss på pannan / MiNNa


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag har också börjat frysa nu förtiden :S Det är jättekonstigt, har aldrig frusit förr O.o'

2009-10-09 @ 22:58:01
URL: http://azhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0