Hejsan svejsan

Hejsan...

I dag fick ja mitt paket på posten.. Och gissa om jag är GLAD!!!!
Nu är de bara ett paket som saknas... Hello kitty halsbandet..
Men jag tror nog att jag är villig att vänta några dagar extra på de.. Haha

Nu ska ja ju bara hitta nån som kan hjälpa mig sätta i håret..
*Wiiiiie*

Dricker lite kaffe just nu och har nyss pratat med min galna syster.. haha
Tycker de är kul och prata med min syster nu igen, hon är ju sitt gamla "jag" igen..
Thirre om du läser detta :Jag älskar dig syster, utan dig hade jag inte varit den jag är i dag!

Nu ska ja sitta lite på MSN och facebook..
Sen blir de duschen och promenad...

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer
Postat av: thirre den galna systern:) <3

älskade syster. utan er å dom vänner som härdat ut under tiden ja va som sjukast å mitt tablett missbruk va som störst hade ja inte klarat d. du slapp iaf se mina andra missbruk. men ni har varit enastående fast ja gjort er illa å betett mig illa å ändå fanns era händer där. ja va tvungen å inse mitt missbruk själv. d tog alldeles för många år tyvärr men nu bygger ja nya broar trygg m att ni finns för mig. beundrar er för ni stått ut. å ska bli intressant å läsa dina ord å tankar om allt. puzz min älskade syster. <3

2009-09-17 @ 12:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0