1177

Hello...

Har nyss pratat med dom på 1177 om min huvudvärk.
Ska ringa Mr Sture i morgon och be om att få bli utredd för Migrän.

Hoppas att jag inte har de, men om nu så är fallet så finns de ju bättre medicin för at slippa huvudvärken.
Jaja vad de än blir så hoppas ja slippa denna jävla huvudvärk.

Kommer som sagt snart lägga upp massa bilder... Men just nu är den andra datorn lite konstig...
Den lever sin egen värld.

Va hos Ortopeden på sjukhuset i dag med, helt i Onödan
Hade jag veta att de skulla handla om handen hade jag ju ringt och sagt att jag inte gjort den där HEMSKA underskötningen med stötar. *Ser inte fram emot den dagen*

Nåja bara att göra de så är de ur världen de med.

Nu ska ja lägga mig här i soffan och slappna av lite..
Och hålla koll på Lindas blogg för att se om ja vinner designen.

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0