Orkar ja?

Känner ingen ork alls i all lägga ner mer energi på pappa.
Varför har ja sådan ångest över att inte kunna hjälpa pappa?
Allt jag gör nu för tiden när jag pratar med pappa är att skrika på han. Orkar inte ha de så..
Tårarna bara rinner men ja ler för att inte visa mig svag.. Och ja jag vet Magnus att jag kan prata med dig. Men de är jobbigt. De äter upp min talförmåga...
Ursäkta felstvning, ögonen fylls med tårar jag inte vill släppa. Dom brinner... Dom faller.

Vill inte ringa läkare heller.. Hur fan ska ja göra, kan inte släppa taget. Vad ni än säger... De GÅR inte...

Skriver nog mer snart..

Puss på pannan // MiNNa

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nemeeen! Åh vad glad jag blir av dina fina ord! TUSEN tack!!! <3

2009-10-06 @ 22:48:44
URL: http://lindablom.se
Postat av: Anonym

vad har hänt med din pappa?

2009-10-09 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0