Kvällen

Hallo...

Har inte orkat skriva så mycket på ett tag.. Hostan ger sig inte och orkeslösheten har nu släppt..
Har varit upptagen med att komma på någon tänkbar praktikplats..
Ville va på M.U.S men hon har inte hört av sig än.. Så ja får leta vidare..

Ska söka jobb i morgon med... :) Tror ja ska vara så kaxig och gå in och presentera mig själv när jag lämnar in CV:n

Nicco busar mer än vanligt nu för tiden, man märker att han är kaxigare nu, han sover inte hela dagen.. Haha

Nu har vi nyss kommit in från sista kvällspromenixen. Får se om de blir en runda till fast för kvällskissen då. Beror på hur länge jag är vaken de...

Annars så har de väl inte hänt så mycke förutom att Kusin Tobias fyllt år.
Och mamma fyller den 28:e.. Hon har reda fått presenten från mig och Älsk - Ny hemtelefon med 2 enheter så hon ska känna sig tryggare..
Sen fick hon en perkulator av Carina...
Vet redan allt hon får.. Haha
Ja nä nu ska ja titta på tv:n ett tag..
Kommer ta tag i bloggandet ordentligt i morgon...

Puss på pannan // MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0