Blandade tankar...

Sitter här nu igen.. Bloggen har de inte hänt mycket med...

Haft ångest som kommit och gått i ett par dagar.. Vill egentligen bara sätta mig och gråta.. De kanske släpper då!?!

Varit så arg på pappa, han ljög om att han va på sjukhuset då han satt & drack med H.
sa till han att man skämtar inte om sjukhus, då han 2 dagar efter hamnade på Akuten, IVA och AVD 22.
Ep-anfall med kramper i timmar.. Vad ska man göra? Har inte ens besökt han.. Har sådan ångest för de...
Vill ju inte att han ska va ensam... Kommer inte kunna hälsa på han i morgon heller så ja inte har någon som kör... Saknar dig pappa, ingen som vinkar i fönstret, de är svart i hela lägenheten. Fan...

Förlåt mig...

Sen fick jag reda på att en jag arbetade med när jag gjorde min praktik på Pekås gått bort...
Hon var så trevlig, så mina tankar går till familjen och dom som arbetar på Pekås..

Sen träffade ja J i dag på Pekås, han hade blivit pappa till en liten tjej för en vecka sen, hon heter Minna (Som jag) Känner mig sådär löjligt glad över de..

Nej nu kommer tårarna känner ja.. Återkommer

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Synd det inte blev du idag... blev en tjej som varit med i månader, men nu var det äntligen hennes lott som drogs :)



Men kan tipsa om att jag har dagens blogg imorgon där 10 finalister dras och 2 vinnare !



Kommer även ha en handsmyckes tävling :D Så missa inte :D



Puss!

2009-11-27 @ 21:04:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0