Är med i 2 tävlingar o lite annat.

Tjo...

Snön faller ute och jag njuter.. Haha Älskar snö...

Har nyss kommit hem från stora staden. Var tvungen att lämna in mina glasögon då jag för första gången haft sönder dom (INTE MED FLIT) tappa en sax och de blev världens repa..
Känner mig "naken" utan dom.. Sitter med linser just nu...

Stannade till på On-off också kolla på Sony Ericsson Satio.. Vill ha den men ändå inte... *Hmmm*

Har totalt glömt bort att jag är med i nu 2 st tävlingar hos http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html
Tycker att ni med ska ta en kik och vara med i utlottningen av mycket goodigodd.. Haha

Nä nu ska ja snart dricka lite kaffe och titta på näte...

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0