Utekväll, Ullared plus massa mer...

Hello!

*Ute kvällen
*Klippning + Hello Kitty Mugg
*Ullared

Ja jag va ju ute med mina kära kusiner och hade jättetrevligt..
Träffa lite nytt folk som var trevliga även dom..
För att inte tala om Alexandra. Hon va jätte mysig och de kändes som om man känt varandra i evigheter.
Inge konstigt alls att träffa henne. Inte den där obehagliga känska man ibland kan få.
Så tusen tack för kvällen..

I går va vi i Ullared och handlade massa kläder...
Är grymt nörj med allt jag fick.. :o)
Var väldigt trött i går efter resan dom 74 milen var jobbiga..
Men de gick de med och jag sov inte en enda blund under färden. (nomalt gör jag de) göttgött.

I dag har man ju självklart på sig kläderna man fick då.. haha

Nu klipp oxå men de syns knappt. och de känns inte heller direkt.. Inte nöjd med resultatet..
Men men skit samma.. De växer ut och sen klipper man sig igen...

Sen fick jag världen sötaste Hello Kitty Mugg.. Så söt...


Nu ska ja snart äta lite mat.. Puss på pannan / MiNNa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0