Tisdag!

Hejsan...

Helgen som varit har varit jätte mysig..
Ja förutom att mamma är sjuk...

Varit ute i solen hela dagarna och lek med Rickard...
Lämnade han i söndags och jag tyckte de va jobbigt...
Men han kommer ju igen... :o)

Magnus!!
Jag är så otroligt glad att jag har dig vid min sida... Du anar inte...
När jag sover hos dig och vaknar av att ångesten kommer får jag alltid väcka dig
(även om de räcker med att titta på dig och hålla om dig hårt)
Men du finns alltid hos mig och för mig.
Tack för att du földe med till Säffle i dag med..
Älskar dig...

Var ju som sagt på Säffle Röntgen i dag,
blev sjukt nervös när jag satt där...

Mått lite dåligt i dag men jag hoppas de ger sig snart...

Nu ska ja kolla film och prata med älskling snart..

Puss på er..// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0