Massa SMS, Varit i stan och slappat

Tjolahopp!

I dag har vi varit i stan en snabbis, skulle handla pyssel med beslöt mig nog för att gå ut i morgon iaf,
jag menar: när kommer nästa gång?!?
Nä nu har ja bestämt mig iaf.. UTGÅNG blir de i morgon!

Åker fran Kil 20:15 träffas innan 21:00 och sen bär de till Harry´s tror ja..
*Wieehoo*

Har skrivat gruvligt med SMS de 2 senaste dagarna tycker jag.. Lite roligt för jag och min kusin
pratade om just hur många vi skickar om dagen, då kom vi fram till Max 10 en dag som de är mycket.
Men nu fan har ja slagit mitt rekord på länge alltså. 36 st igår och 41 st i dag!
Men de blir nog fler i dag. Haha

Ska messa mig syster nu tänkte jag..

Haft lite ångest i dag, men de har ja varit tyst om för mamma..
Säger jag att jag har de vill hon inte att jag ska gå ut i morgon!

Kommer inte dricka mig apfull heller, kanske något men jag har inte bestämt mig ännu..

Sen kommer frågan gällande kläder.. Vetefan va ja ska ha på mig.. *suck*

Ska ta lite kort och så från kvällen som kommer.. Känner mig nästan som ett barn på julafton just nu!
Förväntansfull till 1000 alltså..

Nu ska ja hoppa i sängen får inte sova som ja borde men jag ska upp senast 09:00 i morgon..
Tar nog hela dagen att göra mig i ordning om jag känner mig själv rätt...
Sen ska ja & mamma städa.. Men i natt sover jag hos Magnus!

Puss på pannan / MiNNa den förväntansfulla.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0