090324

Hej hej!!

Ja då satt man här igen då.. Inte skrivit på ett tag...
Jag har mått ganska bra de senaste dagarna, igår hade jag ökad oro men det gick bra ändå.

Känner inte för att göra någonting i dag men ändå behövs de städas och plockas...
*Suck*
Ska köra mormor till Skåre kl 13:00, så tiden innan känns meningslös att göra nå på.

Har ju som sagt fått min födelsedagspresen av älsklingen, en Sony Ericsson C905.. En rosa,
och jag ÄLSKAR DEN...
Den är sjuk bra, om nån vill ha en ny telefon så satsa på den om man vill ha bra Kamera alltså..

Undrar om Våren kommer snart för att stanna!?!
Jag är lite sjuk på det sättet att jag kan inte sova om inte fönstret står öppet (tycker de är varmt annars)
men i natt trodde jag att jag skulle frysa ihjäl, men tror du ja stängde fönstret?!? NEJ!!!
De är svalt men ändå så jävla kallt, man vill inte gå ur sängen på morgonen... Haha

Nä nu ska ja göra mig i ordning så jag hinner de jag ska i dag, lr ja en del iaf..
Just de ja FÄRJESTAD är ju helt klart sjukt bra...

Måsten i dag:

*Sluta stressa
*Plocka undan lite
*Byta gardiner
*Laga mat

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0