090312

Då satt man här igen...

Mycket har hänt sen sist... Nacka har ringt, blir ingen op, eftersom jag ska inte ha ont i foten,
de finns inget fel i foten inte mer än osteochondrit.. menmen. Kommer inte ge upp..

Sen har vi ju haft kalas, med mycke lek o bus..

Har äntligen blivit frisk (pepper-pepper)

Igår började jag med mina linser, vad skönt, men jag saknade mina glasögon direkt.. Tror ja blivit en
Glasögonorm.. haha

Nu dricker jag kaffe, sen senare i kväll ska ja till min kusin Linda och pratar, byta julklapp (haha) och ha trevligt...

Just de ja, månen hånar mig när det är fullmåne.. Jag mår verkligen skit när det är fullmåne.. Jävla MÅNJÄVEL

XoXo//MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0