090305

Hello!!

I dag ringde dom från Nacka, med en sjuk bortförklaring.. Bilderna har mellanlandat i Örebro.
De va över en månad sen jag va på röntgen, jag ringde dom efter 5 dagar och berättade de som jag blev tillsagd,
men om bilderna sen inte kommer, då skiter dom i att leta efter dom. Dom väntar tills man ringer och tjatar.
Jaja..

Dagen kunde väl vara bättre ändå, börjar bli sjukt jobbigt detta med hosta och ont i kroppen.
Nyser hela tiden, fryser och svettas..

*VILL BLI FRISK NU*

Min lilla älskade systerson har fått Streptokocker och öroninflammation. *Stackarn*
Mamma börjar oxå bli sjuk nu och min älskling... Hihi jag smitta dom ändå kanske?!?
Inte systersonen då.. Han skulle jag aldrig drömma om att smitta...

Nu ska ja äta Chips o Dipp.. Hoppas de smakar något iaf..

XoXo// MiNNa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0