Just de ja..

Fick lämna in min telefon på "sjukhuset - elgiganten" igår,
så jag ber om ursäkt om nån skicka sms lr ringer. de är så dåligt ljud i min
andra telefon! (Trots hög volym)

Nu kommer man vänta och vänta på att få den tillbaka, men med mig tur tar de 4 veckor,
den tappas bort i hanteringen eller så försvinner den bara spårlöst!

Har aldrig haft tur med mobiler. Sist på expert Bergvik, lämnade jag in min mobil
för lagning. Den kom åter men den fick åka fram och tillbaka 4 gånger till efter de.
Inte ihopsatt, dom hitta den inte på verkstaden mm.

När dom skickade den för att den inte var ihopsatt så gjorde dom ytterligare service på de.
Nä fy för mobiler och mig. haha

Puss på pannan // MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0