090227

Hejsan!! I dag har jag varit jätteduktig tycker jag...
Jag har varit och handlat, dammat bokhyllan-nattduksborden-vitrinskåp,
har dammsugit hela lägenheten, skurat golven, tvättat 3 maskiner tvätt,
hängt tvätten och tagit reda på all torkad tvätt.

Just de ja, jag har ju bytt rent i sängarna oxå..

Nu snart ska jag göra smeten till smörgåstårtan, så de är klart.
Nyss kommit ur dushen oxå...
Kreativ till tusen känner jag.

Sen ska ja in och hälsa på min syster, handla lite presenter till Rickard och sen hem och göra tårtorna klara inför i morgon..

Nä nu ska ja fortsätta, skiver mer snart igen.. XoXo// MiNNa



Hej igen...

Då satt mna här igen...
Varit och handlat presenter till Rickard nu... Pärlor, pärlplattor och lego blev det.
Ja jag vet, de är väl mer tjejigt, men han vill ha de och då får han det..

Gjort klart allt utom de som ska va på smörgåstårtan nu... I morgon blir allt klart..

Ska med upp i morgon tidigt, ska hem till mormor tänkte jag.
Försöka iaf, arg som ett bi kommer ja va i morgon... *tidigt - Nej tack*

Nu ska ja lägga mig i9 en nybäddad säng, kolla på tv o njuta av att dagen är över med stress och allt..

Natti till folket...
XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0