090225

I dag har man betalt räkningar, handlat kläder till pappa och varit på bokrea.

Måste verkligen alla ut på löningsdagen?!? Alla trängs, ingen flyttar på sig,
dom kör som idioter och stressar värre än mig tror jag.

När jag kom in på Coop Bergvik kände jag en kvävande känska i övre delen av bröstkorgen,
jag blev yr och fick svårt att andas för någon sekund. Det hände ett par gånger.
Man blir rädd, man känner sig utsatt, man känner sig uttittad.
Paniken kom, jag fick hålla mig hårt i kundvagnen och Magnus arm för att vara säker på att inte ramla ihop.
Allt känns meninglös just då när allt kommer, alla känslor.

Jag är återigen väldigt osäker i mig själv.

Var ju på möte igår, men de gav ingenting, nu är nästa anhalt Vårdcentralen.

På tal om ingenting, köpte en bok i dag. "Snälla pappa nej"
Verklighetsbaserad, jag älskar böcker med verklig händelse..
Ska kolla upp bokklubben "www.ensannhistoria.se", se vad dom kan erbjuda.
Blir nog en bok till i morgon, sen hårfärgningsmedel, Operation blond är igång.

Nu ska jag kolla runt på nätet, fundera och sen se på film innan natten kommer och kryper på mig..

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0