090224

Hej!!!

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 09:30...
Ska till Öppenvården kl 10:00, då får jag svar på om jag får någon samtalskontakt.
Jag hoppas att jag får det...

Sen ska ja på möte på Jobbcenter kl 13:15 de är jobbigt...

Igår gjorde jag ingenting, slappade, gick barfota i snön och tyckte allt flöt på någorlunda iaf.

Jag har börjat titta på hund, jag vill så gärna ha en...
Men man måste anpassa sig, en allergivänlig hund.
Måste även få ha den på prov i 1 dag... Så jag vet att jag klarar av det med min allergi.

Tänkte ja skulle ladda upp bilder före/efter isättningen av håret...
Kommer nog snart. Måste få ork till det.

Nä nu ska ja ta mer kaffe-cigarett och njnuta av kylan.. Haha

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0