090220

Hej Igen...

Har lekt med min systerson hela dagen, är helt slut nu...
Måste berätta en jävla rolig grej alltså...
Jag tänkte att jag skulle skrämma honom, så jag satt mig i badkaret och inväntade han.
De tog några minuter innan han kom. Han blev inte direkt rädd utan hoppade på mig där jag satt.
Men alltså, han satt på kranen så hela jag blev blöt... Byxor, trosor, linne och Bh:n.. Haha
Tror ni de va kallt efteråt innan ja kunde byta kläder? Mamma bara stod och skratta... Hon sänkte dock värmen.
*Tack* haha

Nu ska ja lägga mig i sängen och kolla på film...

XoXo// MiNNa


Hej på alla...

I förrgår fick jag avbryta min praktik. Dom behandlade mig som om jag vore förståndshandikappad.
Jag mådde sjukt dåligt över det, fick mer och mer ångest över att gå dit redan efter 1:a veckan.

Men allt känns skit ändå, känner inget stöd från min kontaktperson på Jobbcenter,
inget stöd från nån som hjälpt mig med detta.

Nu ska jag äntligen få komma till öppenpsyk i Kil.. Ska dit på tisdag.
Hoppas jag är berättigad samtalskontakt, så jag inte blir avvisad igen.

Igår lättade jag på hjärtat för mamma, och de var ett stort misstag, vi blev ovänner.
Jag grät och grät i 4 timmar. Jag ville ju bara vara ärlig.
Mamma lugnade ner sig och vi löste allt. Jag berättade jag inte kan säga "Nej".
Jag tror att folk tycker om mig mindre då, jag tror att för att vinna familjens, vänners kärlek är genom att alltid säga "ja!"
Men de är ju inte så de ska vara. Jag måste ju få leva själv oxå. Eller?

Jaja i dag mår jag lite bättre. Hoppas de håller i sig..

Och till min kära kusin Linda, De är inte dig jag menar, de va Tobbe...
Nu hamnade du i min blogg. Du är en av dom bästa kusinerna ja har. :o)

Nu ska ja sätta mig i soffan, kola på tv, måla lite keramik och sen ska ja pussa på min systerson när han kommer.

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0