090216

Fy fan för människor som ljuger...

Hej! :o)

En liten kossa som ljuger är vad du är...
Tänker inte nämna ditt namn, men de är som tur är inte en vän...

Folk undrar varför ja inte går överens med andra tjejer...
Jo svaret är för att dom jag lär känna är falska, dom ljuger och dom behandlar en som skit....
Tacka vet ja killar... Dom kanske inte alltid ställer upp, men dom ljuger en inte rätt upp i ögonen,
dom sviker inte för att man inte vill ta en fylla, dom behandlar inte nån som skit heller...

Jag har haft 2 "riktiga" tjej-ala-bundis vänner, men den ena svek mig, den enda jag kunde tala med om ALLT.
Den andra slog mig i ansiktet 2 ggr utan någon anledning.. 1 Gång, visst de kan ha varit en fylle grej, med 2 gånger, då var de nog.. Och sen försöka få sympati från min kusin!?! Störd...

Dom enda riktiga vännerna ja haft va killar...

På tal om annat...

Va på praktiken i dag, de sög...
Han måste tro att jag är efter... Nä ja vill byta praktik...

Nu ska ja kolla på 3:an om skönhetsoperationer...

XoXo// MiNNa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0