090211

Hej!

Va på vårdcentralen i morse, har fått influensan... Känns lagom kul...
Är dock inte snorig lr nå... (ännu) Hoppas jag slipper de...

Mått skit hela dagen... Trött och orkeslös..
Så nu ska man va hemma hela veckan och helgen innan ja får börja jobba igen..
Känns skit... *Suck*

Ska snart börja lägga upp bilder oxå, måste bara ta mig tid för de..

Måste ringa min läkare oxå om läkarintyget, ska de förlängas lr inte?
Jag vet inget nu mera, eftersom ja bytte läkare nyss.. Jag vet jag är knäpp...
Men min andra läkare gick aldrig att få tag i, när man väl kom fram till han hade 2-3 veckor gått..
Men nu ska de bli ändring i mitt liv med allt...

Jag ska gå ner några kilo, jag vill ha barn, jag vill bli frisk...

Panikångest...

XoXo// MiNNa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0