090209

Då skriver man de först här då..
Sitter och väntar på att klockan ska bli 08:35 så ja får gå till praktiken...
Dagen kommer gå sakta idag...

Om de kommer nya läsare här så kommer jag inom kort att skriva lite kort om allt som hänt...

Jag mår illa nu, för mkt kaffe... Ska ta en primperan och hoppas att de går över...

Dags att börja tänka på att traska ut i kylan, leta fram vantarna...

Magnus, Jag Älskar Dig...

XoXo// MiNNa

Då sitter man här igen, nyss kommir hem, gör kaffe nu...
Dagen var väl sådär, lite ångest bara...
Men min fotjävel gör fruktansvärt ont.. Blir kryckor nu, kan inte gå på foten...
De som normalt tar mig 10-15 min tog mig 35 min nu.. Att gå hem alltså...
Blir de så att ja inte får hjälp, då hugger jag av mig foten...
Skiljer 3 cm från den "friska" foten o min andra störda fot...

Nä nu ska ja dricka kaffe... Sen ska ja börja med maten...
Kyckling med Sizzling Fajita Spice Mix & Ris... Så otroligt gott...

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0