Sjukhusbesök igen

Hallo.

Varit på sjukhuset igen.. Samma visa..
Min syster va med på sjukhuset i dag men fick en ny tid för sitt..
Så i morgon blir de sjukhus och på fredag med systeryster.

Blir lite krångligt med Nicco, men nu hade jag sådan tur att min älskling kunde byta pass i morgon..
Fredag får han helt enkelt följa med. Får sitta ute med han och hoppas på bra väder...

Känns inte direkt kul att spendera dagarna på sjukhus, men bara de hjälpr mamma så...

Nicco va ensam 1:a gången i dag i lite mer än 2 timmar (han har varit ensam förut men bara korta stunder)
när jag väl kom hem skrek han av lycka, pussa på mig och sedan dess har han fäljt varenda steg...

Konstigt att man inte älskar han?

Nu blir de spela.se sen tv och ut med Nicco..

Puss på pannan / MiNNa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0