Rädsla och oro

Hej!

Ja i dag kom dagen jag väntat på.. "K" är nu en fri man...
Om ja inte läst fel har han fbesöksförbud mot pappa..
Ska kolla upp de innan ja tar reda på vad allt det innebär...

I dag när ja hämtade pappas medicin pengar kom den idioten fram och böjra prata med oss.
Ta på oss och va otrevlig... Nedvärderar oss och snacka massa trams.

Är de konstigt att man blir rädd när han är klassad Psykopat?
Nu kommer denna ångest ligga i kroppen hela tiden, iallafall tills dess han flyttat...

Efter de han gjort tycker ja inte att han har nå och hämta här igen...

Undrar om de var bra att vinna emot han lr inte..
Ska söka besöksförbud jag med. Jag är verkligen rädd för han.

Alla som vet vem han är, vet hur han funkar och kan förstå att rädslan kommer...

Nu ska ja dricka upp mitt kaffe.. Ladda upp bilder på Facebook och sen bara va en stund...

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0