Nu så...

Hello!!

När ja får ångest kommer de alltid något efter...
I dag fick jag Städmani... Jag som (många andra) hatar att städa, men i dag gick duracell kaninen igång som fan..
Jag plocka bort alla Nicco´s ben och la dom i korgen hans, lika fort kom dom tillbaka.. Haha

Nä i dag stod ja i köket med mamma och sa "Idag är en sådan dag då ja inte vill något, känner inget och så"
Sen sekunderna efteråt bara brast allt.. Kunde inte kontrollera mina tårar...
Men samtidigt kan ja inte förklara när mamma frågar vad de är som gör att jag känner som ja gör...
Allt är så jävla ovisst...

Tänk om de man får ångest för kunde vara uppenbart, då kunde man kanske hantera sina känslor på ett annat sätt?!?

Jag såg på Tv:n i dag och då sa någon "Så länge de finns tårar, finns problemen kvar"
När vet man att tårarna är slut? När vet man att problemet är löst?

Nu ska ja ut med Nicco en sista gång sen blir de natten...

Puss på panna / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0