Valborg

Hej!

I dag mår jag inte bättre, ångest..
De kryper i hela kroppen...

Valborg förra året var underbar...
Fast ja inte visste direkt vart jag var... Men kul hade jag..
Jävligt kul... Ändå kom ångesten där med...
Men minnet består- en hel sjuk resa med vänner som ja trivs med...

Nu ska ja möta mamma, leka med Rickard och sen sprutan på mormor,
sen bär det av till fryken... Jag och Rickard ska Meta... Haha
Får vi fisk svimmar jag.. Är rädd för fisk som finns i sjön alltså...

Jo just de ja, jag berättade för mamma om min panik igår, de kändes okej...

Nu ska ja pussa på Magnus, göra mig helt i ordning och sakta ta mig ut till bilen och möta mamma....

Skriver mer i kväll hoppas jag...

Puss på pannan / MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0