Tråkiga Onsdag

Tidig vårskymmning



Hello!

Ja i dag har man gjort mycket, varit på möte och lagat mat, kollat igenom alla räkningar en gång till
och ska snart ge sig ut för att möta mamma, gjort mig i ordning oxå...
Ska börja lägga ut lite bilder nu dom kommande inläggen tänkte jag...

Har äntligen tagit mig mod att fråga min syster om jag får skriva om henne och allt som hänt...
Jag fick de då även hon insåg att de kan vara bra terapi för mig...

Så när jag känner mig redo kommer jag att skriva om ett fall i taget om allt som hänt...
Kommer lämna dom jag inte frågat utanför och bara tillkalla dom vid 1:a bokstaven eller hon/han...

Har satt i håret i dag med, känns underbart... (kan ju ta bort de varje kväll och så)

Nu ska ja ta mitt ett bloss, sms:a min syster och ta de lugnt innan ja ska ut i blåsande vindar...

XoXo MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0