Tisadag hela dagen...

Hello!

Då va de Tisdag igen då...
Sedan sist har de inte hänt så himla mkt...

Mormor får sina sprutor varje dag, och har ont till och från. Hon skulle ha en stjärna,
hon rör på sig bra, inte bara sittande...

Jag har varit såå duktig oxå, sökt 4 jobb nu. (när de andra 3 ligger på lådan om nån timme alltså)
Känns jättebra att komma igång nu!

Orkar inte sprina på möten hit och dit när de kommer till Jobbcenter.
Nu vill ja söka jobb, som vilken människa som helst...

Sitter och är aktiv på AMS.SE och kollar hela tiden.

Sen om jag får något, då blir jag så glad att jag nog hoppas högt....

Ska skriva in mig på AMS oxå. Men de gör jag under veckan de...

Skriver mer sen...

XoXo MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0