Onsdag

Hellu!!

I dag har jag varit på Tant-kaffe-rep.. haha

Annars har jag inte gjort nå speciellt...
Tagit spruta på mormor... BARA 14 st kvar..

Min telefon är lite konstig så jag ber om ursäkt om jag inte svara i tele eller på SMS!
Den raderade allt för mig i dag, ska snart uppdatera den...

Fick åka till akuten igår med min hand.. Men jag vänder mig Aldrig dit igen..
Jag blev nekad vård för att klockan var mycket...
Blev så förbannad så jag bad dom dra åt helvete...

Jag har inte körkort, bussarna går typ aldrig på kvällen och Magnus jobbade....
Nä fy fan för Akuten i Karlstad. Sitt ni och ät er jävla Paj... Folk får ju läka sig själva nu för tiden.
Dom pratar skit bakom ryggen på en oxå, hörde dom prata om Pappa när han hade ramlat ihop ute,
dom tycker att han har sig själv att fylla och att han var "efter" och även jag som anhörig.
Jag har aldrig bett dom om något när det gäller mig eller pappa mer än då ja ville ha en CT på han.
Då var de en ny blödning oxå och dom tänkte inte göra den heller.

Nä sjukvården är skit den..

Nu ska ja se på tv, sen sova... Har varit yr i dag... Inte mått bra alls...

Puss // MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0