Måndag...

Hejsan alla..

I natt fick jag världens panikångest, var fast beslutsam över att jag skule dö.
Visste inte hur jag skulle ligga för att inte ha ont i "hjärtat" vet inte om de kommer därifrån,
men de känns som de iaf.

Har äntligen fått mitt löshår nu, inte billigt men värt varenda krona...
Kom i Fredags... Så nu har jag långt hår.. (Flätat :o) blev de i dag)

Varit med pappa på sjukhuset i dag, vet inte om jag hörde rätt så därför kommer jag inte uttala mig i dag om
ultraljudet på hjärtat.. Återkommer med det senare.

Ska snart möta mamma och gå till Mormor, sen ska ja med mamma och handla i stan..
Magnus ska med han med.. Han är ledig i dag..

Skriver mer snart..

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0