Ja då va denna dag över...

Tjolahopp....

Haft min systerson hela gårdagen och i dag, då min syster hamnade på sjukhus igen.
Så de har varit mycket lek och mycket gos...
Som tur är har vi Magnus som ställer upp för oss, har har ju X-box...
Då duger inte moster och mormor inte, då är de bara Magnus...

Syster kom hem i dag men ska stanna hos mamma hela helgen och även Rickard.

Så i dag har Rickard varit med och gett "Nona" spruta i magen..
Fått den stora äran att ta sprutor på Mormor (min alltså) Så de ska ja göra i 19 dagar till from i dag!
Känns sjukt att sticka någon man älskar i magen, men ingen annan vågade ju, då finns jag..
(Jag har nog en liten Satan i mig ändå) Haha

Jag mår för övrigt inte så värst bra, ont i handen/handleden och armen... (Höger-sidan-den-man-använder-hela-tiden)
Men i dag kom de resiss på Röntgen för de, då den 5:e Maj bär de återigen av till..... Säffle...
Varför kan dom inte ge mig en tid i Karlstad för??

Blir smått irriterad över att skickas hit och dit hela tiden... Men men
Hoppas på ett sätt att de är Karpaltunnelsyndrom, så man får hjälp för just DET!
Är de inte de så får man ju inte direkt hjälp för de man sökt för, utan för att underlätta vardagen...

Nu ska ja hoppa i sängen, kolla på tv sen sova, ska upp senast 08:00 i morgon. (lekdax igen)

Natti alla kära där ute i vårkvälls kylan..

Puss på Kinden// MiNNa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0